Honfoglaló: Honfoglaló villámjáték (leírás)

Szeretettel köszöntelek a Honfoglaló Turul Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2757 fő
  • Képek - 169 db
  • Videók - 56 db
  • Blogbejegyzések - 30 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 75 db

Üdvözlettel,

Honfoglaló Turul Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Honfoglaló Turul Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2757 fő
  • Képek - 169 db
  • Videók - 56 db
  • Blogbejegyzések - 30 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 75 db

Üdvözlettel,

Honfoglaló Turul Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Honfoglaló Turul Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2757 fő
  • Képek - 169 db
  • Videók - 56 db
  • Blogbejegyzések - 30 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 75 db

Üdvözlettel,

Honfoglaló Turul Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Honfoglaló Turul Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2757 fő
  • Képek - 169 db
  • Videók - 56 db
  • Blogbejegyzések - 30 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 75 db

Üdvözlettel,

Honfoglaló Turul Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Játékismertetés

A Honfoglaló egy stratégiával ötvözött kvízjáték, amelyet egyszerre három játékos játszik egy 12-20 területre osztott térképen. A cél minél több területet megszerezni és ezáltal minél több pontot gyűjteni. A játék végén az a nyertes, akinek a legtöbb pontja van.
A területekért folytatott harc itt nem fegyverekkel, hanem kvízkérdésekkel történik...

I. forduló: Bázisterület sorsolás

Legelőször minden játékosnak kisorsolunk egy bázisterületet. A bázisterületek egymással a térképen nem szomszédosak és 1000 pontot érnek. A bázisterületeket három tornyú várakkal jelöljük a térképen.

II. forduló: Felosztás

Ebben a fordulóban a megmaradt üres területekért küzdenek a játékosok.
Minden körben egy tippelős kérdést teszünk fel a három játékosnak.
Ezeknél a kérdéseknél a válasz mindig egy pozitív egész szám. A játékosoknak 10 másodpercük van, hogy beírják a válaszaikat (tippjeiket). A kérdést az nyeri, aki a legpontosabb választ írta be. Azonos (vagy azonos pontosságú) tippek esetén a gyorsabban válaszoló van előnyben.
A kérdés nyertese választhat két területet, a második helyezett egyet. A játékosok csak olyan szabad területeket választhatnak, amelyek a birodalmukkal a térkép alapján határosak. Ha ilyen már nincs, akkor bármelyik szabad területet választhatják. A területek kiválasztására egyenként 10 másodperc áll rendelkezésre (ha ez lejár, akkor a lehetőségek közül véletlenszerűen választunk). Minden megszerzett területért 200 pontot kapnak a játékosok. Ez a forduló addig tart, amíg el nem fogynak a szabad területek.

III. forduló: Harc

Innentől kezdve a játékosok már egymástól próbálnak területeket (és pontokat) elhódítani.
Ez a forduló három körből áll, minden körben minden játékos egyszer támadhat. Az első két körben támadások sorrendjét sorsoljuk.
A Harc első körében a játékosok csak olyan területeket támadhatnak, amelyek a térkép alapján határosak a birodalmukkal és nem bázisterületek.
A támadó és a megtámadott játékos (védő) egymással csatát vív, a harmadik játékos csak megfigyeli a csatájukat.
A csata menete a következő:
A támadónak és a védőnek ugyanazt a feleletválasztós kérdést tesszük fel. 15 másodpercük van, hogy a megadott négy válaszlehetőség közül kiválasszák az egyetlen helyes választ.

  • A védő nyer, ha a támadó nem találja el a helyes választ (vagy nem válaszol)
  • A támadó nyer, ha ő eltalálja a helyes választ, de a védő nem
  • Egy tippelős kérdéssel döntjük el a csatát, ha a támadó és a védő ugyancsak eltalálja a helyes választ

  • Ha a támadó nyer akkor megszerzi a területet, a védőtől levonjuk a terület addigi értékét, a támadó pedig 400 pontot kap. Innentől ennek a területnek az értéke 400 pont lesz.
    A védő 100 pontot (védelmi bónuszt) kap, ha úgy nyer, hogy az első kérdésre helyesen válaszol.

    A Harc második körétől már bázisterületet is lehet támadni, ha az szomszédos a térkép alapján a támadó területeivel.
    Bázis támadásakor a támadónak le kell döntenie a bázisterületen álló vár mindhárom tornyát. Amennyiben a támadó megnyeri a csatát, egy tornyot lerombol, és a támadás tovább folytatódik az állva maradt tornyokért. Amennyiben a támadó veszít, a támadás befejeződik.
    Ha a támadó az utolsó tornyot is lerombolja, akkor megszerzi a védő összes pontját, teljes birodalmát és a védő kiesik a játékból. A bázisterületet újra megtámadva a már ledöntött tornyokat nem kell újra lerombolni. A lerombolt vár még 1000 pontot ér a tulajdonosának, de ha ezt újra elfoglalja valaki, akkor már 400 pontra változik az értéke.

    A Harc utolsó körében elsőként az a játékos támadhat, akinek a legtöbb pontja van, utána az a játékos jön akinek második legtöbb pontja van, végül az akinek a legkevesebb. Ebben a körben már bármi támadható, így mindenkinek van még esélye megnyerni a játékot (legfeljebb egy bázist kell bevennie hozzá).

    Végső tipp

    Amennyiben a játék végén (harc utolsó köre után) néhány játékosnak egyenlő pontszáma van, akkor egy tippelős kérdés segítségével döntjük el a végső sorrendet.

    Megjegyzések a háborúhoz

    Egy 200 pontot érő terület megtámadásával tehát 600 pont különbséget lehet ledolgozni, egy 400 pontos területtel pedig 800-at. Ritkán lehetőségünk lehet egy lerombolt vár megtámadására is. Ezzel mi 400 pontot szerzünk, de a tulajdonostól 1000 pont vonódik le, így összesen 1400 pontot lehet fordítani.
    A játék végén az utolsó támadásunknál ha szoros a pontállás, akkor ne felejtsük el, hogy a védő is kaphat 100 pontot a jó védekezésért.

    Címkék:

     

    Kommentáld!

    Ez egy válasz üzenetére.

    mégsem

    Hozzászólások

    Ez történt a közösségben:

    Szólj hozzá te is!

    Impresszum
    Network.hu Kft.

    E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu